U Global Recycled Standard (GRS) hè un standard internaziunale, vuluntariu, cumpletu chì stabilisce i requisiti percertificazione di terzudi cuntenutu riciclatu, catena di custodia, pratiche suciali è ambientali, è restrizioni chimichi. U GRS hà u scopu di aumentà l'usu di materiali riciclati in i prudutti è riduce l'impattu ambientale di a produzzione.
GRS si applica à a catena di fornitura cumpleta è tratta a tracciabilità, i principii ambientali, i requisiti suciali è l'etichettatura. Assicura chì i materiali sò veramente riciclati è venenu da fonti sustinibili. U standard copre tutti i tipi di materiali riciclati, cumpresi tessili, plastica è metalli.
A certificazione implica un prucessu rigurosu. Prima, u cuntenutu riciclatu deve esse verificatu. Dopu, ogni tappa di a supply chain deve esse certificata per assicurà u rispettu di i requisiti GRS. Questu include a gestione ambientale, a responsabilità suciale è l'aderenza à e restrizioni chimiche.
U GRS incuraghjenu l'imprese à aduttà pratiche sustinibili, furnisce un quadru chjaru è ricunniscenza per i so sforzi. I prudutti chì portanu l'etichetta GRS dannu à i cunsumatori a fiducia chì compranu articuli produtti in modu sustenibile cun cuntenutu riciclatu verificatu.
In generale, GRS aiuta à prumove una ecunumia circulare assicurendu a trasparenza è a responsabilità in u prucessu di riciclamentu, favurendu cusì mudelli di pruduzzione è cunsumu più rispunsevuli in l'industria tessili è altre industrie.
Tempu di post: 20-ghjugnu-2024