
I pantaloni resistenti à i tagli sò estremamente resistenti è furniscenu a prutezzione necessaria per applicazioni estreme.
Sò conformi à a norma DIN EN 381-5 è à a classe di prutezzione contr'à i tagli 1 (velocità di a catena di 20 m/s). U tessutu elasticu garantisce una libertà di muvimentu sufficiente, mentre chì a parte inferiore di e gambe rinforzata cù Kevlar offre una maggiore prutezzione contr'à l'abrasione. I riflettori ad alta visibilità nantu à e gambe è e tasche vi rendenu chjaramente visibili ancu in u bughju è in a nebbia.
Per una sicurezza aumentata, i pantaloni resistenti à i tagli sò dotati d'inserti di prutezzione ultraleggeri contr'à e motoseghe fatti di u materiale high-tech Dyneema. Stu materiale impressiuna per a so alta durabilità, resistenza è pesu ridottu.
Inoltre, i pantaloni sò traspiranti è garantiscenu un piacevule cunfortu.
Numerose tasche è anelli cumpletanu u disignu è vi offrenu ampiu spaziu per almacenà in modu sicuru strumenti è altri equipaggiamenti.
A classa di prutezzione da i tagli indica a velocità massima di a catena di a motosega finu à a quale hè garantita a prutezzione minima.